Thursday, October 9, 2008

Mula kerja.. after cuti Raya 1429H


Ma assalam sahabat2...

Hari ini aku baru mula masuk kantor.. selepas bercuti kira2 10 hari kut.. kalau nak kira cuti panjang memangla lama.. tapi mcm tak cukup pulak..  

Bangun pagi ni bukak TV.... harap2 la Selamat Pagi Malaysia atau MHI ke... tapi kecewa .. Berita TVOne... tukar2 channel RCTI, TPI, Global....   terpaksala terima hakikat aku dah sampai sini dan kene start gi keje walaupun hati dan perasaan kat Muar, Johor.

Waktu naik ojek ke kantor, terasa agak kelainan.. sebab udara di sini berseh.. tak mcm selalu.. maybe org kota belum pulang sepenuhnya... tunggu ajela hari Senin depan nih... kualiti udara pasti akan menurun dengan mendadak macam pasaran saham dunia sekarang...  Punyala teruk kualiti udara.. sampai tekak pun boleh jadi sakit dan perit... so dinasihatkan minum air kosong banyak2.


2 comments:

Wan said...

Salam Bro J,
Dah start keje ke?..he..he..he
biasa la dah lama cuti bila nak start balik mcm malas jer...

Aku masih bercuti lagi...ada kat KL lagi..

Ok selamat bekerja lah...

Wan

Syed said...

People says raining gold in other countries, raining rock in own country. Better still our own country.

Need to wear helmet, unless kepala batu. He He he.

By the way I got this chinese medication (Seng Sei) very good for throat, I'll let you know.